Mapa stránek

Pořádání firemních akcí v TELS demonstruje schopnost zaměstnanců společně trávit nejen pracovní vyžití, ale taky volný čas a dovolené, což upevňuje zároveň i sociální jistotu jednotlivých pracovníků.
Organizace pohodlného a estetického pracovního místa, materiální a informační zajištění pracovního procesu, vytvoření příznivé pracovní atmosféry zajišťují úspěšné splnění pracovních úkolů.
Pro rozvíjení a udržení neformálních vztahů pořádáme pro zaměstnance společnosti firemní akce. .
Stabilní materiální zabezpečení vyjádřené v důstojném platu, který rozšiřuje balíček sociálních výhod, umožňuje zaměstnancům společnosti plně oddat se svým pracovním povinnostem a mít jistotu v budoucnu.
Do svého pracovního kolektivu nabíráme nejlepší odborníky a talentované osobnosti, které mají potenciál stát se profesionálními logistiky. Systém náboru nových pracovníků hraje velmi důležitou roli v rámci vnitropodnikových investic společnosti.
Naším modelem pro rozvoj zaměstnanců je vlastní školící systém. TELS je společnost, která vytváří takovou pracovní atmosféru, která umožňuje rozvíjet se a kariérně růst každému zaměstnanci.
Každý zaměstnanec se podílí na formování budoucnosti společnosti. V Telsu máte vždy možnost profesního a osobnostního růstu. Rozvíjíme naši společnost společně.
Pořádání firemních akcí v TELS demonstruje schopnost zaměstnanců společně trávit nejen čas na pracovišti, ale taky volný čas, což zakotvuje jednotlivé pracovníky i do jistého sociálního prostředí a dává mu jistotu v budoucnu.
V posledních měsících několik nákladních lodí ztratilo značné množství kontejnerů v průběhu různých událostí, uvedly noviny The Wall Street Journal.
V roce 2020 se fungování trhu dopravních a logistických služeb výrazně lišilo od předchozích období. Dříve nashromážděné zkušenosti logistických operátorů v situacích ekonomických a politických krizí byly v minulém roce použitelné jen částečně, protože pandemie COVID-19 se stala hlavním faktorem ovlivňujícím práci celé světové ekonomiky.
Pokračujeme zveřejňovat výsledky marketingového auditu logistického průmyslu v nových podmínkách. V tomto článku bude prozkoumáno téma kapacity různých tržních odvětví a jejich chování během krizových situací podobných pandemii COVID-19.