Nase zkusenosti – Vas uspech!

Vlastní vozový park TELS

konotop_390-1.jpg

Vlastní park kamionů skupiny společností TELS realizuje přepravy mezi zeměmi Evropské unie a Ruskou federací, Republikou Kazachstán a jinými zeměmi SMS (import/export) a také na destinaci z/do Číny a jiných asijských zemí a z/do Balkánského regionu. 

Dopravní divize skupiny TELS – TELS CARGO – nabízí komplexní řešení pro dodání všech druhů zboží plachtovými návěsy, včetně ADR a nadrozměrných nákladů. 

V tuto chvíli vlastní vozový park TELS se skládá z 350 kamionů, které mají ruskou a českou registraci

Vlastní flotila TELS se skládá z:

  • tahačů ekologického standardu EURO 5 a EURO 6 (100% vozového parku), maximální stáří vozů je 5 let;
  • plachtových návěsů standardu EN 12642 Code XL (konstrukce se zvýšenou pevností);
  • plachtových návěsů se zvýšeným objemem 100 m3 a vnitřní výškou 3 m se shrnovací střechou.

Všechna naše vozidla jsou vybavena:

  • nline sledovacím systémem, který poskytuje kompletní informace o průběhu přepravy (s možností přístupu zákazníka do systému sledování);
  • mobilní kanceláří s funkcí skenování a odesílání dokumentů, s možností fotografování objektů a událostí, výměny informačních zpráv online;
  • speciální systémem zabezpečení nákladu;
  • osobními ochrannými prostředky pro řidiče.

O flotilu TELS se starají:

  1. Zkušený tým řidičů, zaměstnaných ve společnosti na plný úvazek - 30% řidičů mají více než 5 let praxe ve společnosti TELS. Průměrná praxe v oboru je 10 a více let.
  2. Pouze autorizované čerpací stanice ve všech regionech světa.
  3. Vlastní autorizovaný servis MAN v regionu Smolensk. (RF).

Pojistné krytí:

  • Přepravované zboží je vybaveno pojištěním odpovědnosti dopravce (pojištění CMR) ve výši 600 tis. EUR.
  • TELS CARGO jako součást skupiny TELS má pojištění sjednané u společnosti TTClub (Velká Británie) s limitem odpovědnosti 2 500 000 EUR za každou pojistnou událost.
  • TTClub nabízí našim zákazníkům dodatečné pojištění nákladů proti všem rizikům za zvýhodněné ceny.

TELS CARGO je řádným členem Asociace mezinárodních silničních dopravců Ruské federace (ASMAP). Společnost je zapsána v rejstříku celních dopravců.

Systém řízení TELS je certifikován v souladu s mezinárodními standardy:

  • řízení kvality ISO 9001-2015;
  • environmentální management ISO 14001-2015;
  • řízení informační bezpečnosti ISO 27001: 2013.

Vozový park:

  • Vozový park TELS CARGO to je 350 nákladních vozů, jejichž průměrné stáří je - 2,5 roku. Všechna auta jsou vybavena GPS a speciálními systémy zabezpečení nákladu;
  • Kamiony s návěsy objemem 90-92 m3, nosnost 24 t:
  • Sedlové tahače (Euro-5, Euro-6) MAN TGX 18.440 a VOLVO FH;
  • Plachtové návěsy SCHMITZ SPR a SCS 24/L, KOEGEL Cargo-MAXX SN24, KRONE Typ SD (vnitřní déllka 13,62 m, šířka – 2,48 m, vyška – 2,65-2,75 m).

Kamiony s návěsy objemem 100 m3 (MEGA), nosnost 24 t:

  • Sedlové tahače (Euro-5, Euro-6) MAN TGX 18.440 a VOLVO FH;
  • Plachtové návěsy KOEGEL Mega SN24Р90/910 (vnitřní rozměry 13,62х2,48х2,96 m).  

Podrobněji o některých směrech přepravy

Balkánský směr:

  • Územní působení – z Rumunska, Bulharska, Srbska, Turecka (také přes Gruzii), Řecka, Maďarska do Ruska, Běloruska, Mongolska, Číny atd.;
  • 76 kamionů na této lince;
  • Několik variant tranzitu přes Ukrajinu;
  • 30-40 aut týdně s tranzitem přes Ukrajinu;
  • Možnost objíždět Ukrajinu přes Polsko;
  • Organizace expresních dodávek (např., 48 hodin tranzitu Bukurešť – Moskva, 72 hodin Bukurešť – Tolyatti, Bukurešť – Nižněkamsk);
  • Transit přes Moldavsko v případě dlouhých kolon na ukrajinsko-rumunských hranicích;
  • Možnost navýšení kapacit na destinaci o 30% během dvou týdnů; organizace dodání just-in-time.

Čínský směr:

  • Tranzit po celém území Číny;
  • Rychlé dodání (např, ŠANHAJ-MOSKVA – 12-13 dnů);
  • Organizace všech druhů nakládek a vykládek a dalších skladovacích operací v Číně;
  • Organizace přípravy potřebné přepravní dokumentace;
  • Předběžné konzultování s místními specialisty všech legislativních podmínek týkajících se přepravy konkrétního zboží.


24.02.2021 Námořní linky ztrácejí kontejnery v moři. Jak chránit své zájmy?

V posledních měsících několik nákladních lodí ztratilo značné množství kontejnerů v průběhu různých událostí, uvedly noviny The Wall Street Journal.

26.01.2021 Logistika období pandemie: přehled roku 2020, předpovědi pro rok 2021

V roce 2020 se fungování trhu dopravních a logistických služeb výrazně lišilo od předchozích období. Dříve nashromážděné zkušenosti logistických operátorů v situacích ekonomických a politických krizí byly v minulém roce použitelné jen částečně, protože pandemie COVID-19 se stala hlavním faktorem ovlivňujícím práci celé světové ekonomiky.

21.12.2020 Kapacita tržních odvětví a jejich chování během pandemie

Pokračujeme zveřejňovat výsledky marketingového auditu logistického průmyslu v nových podmínkách. V tomto článku bude prozkoumáno téma kapacity různých tržních odvětví a jejich chování během krizových situací podobných pandemii COVID-19.