Nase zkusenosti – Vas uspech!

  • Tři nádrže po 55 tunách každá z Německa do Ruské federace

    Na Skupinu společností TELS přišla objednávka na dodání z Německa do Ruské federace (město Volgodonsk v Rostovské oblasti) tří nádrží vážících 55 tun každá a majících rozměry 7,8x4,08x4,34 m.

  • Letecká přeprava zboží ADR (4,5 tuny) z USA v Minsk 11 dní před Silvestrem

    Okolnosti této přepravy byly o to složitější, že kromě specifičnosti samotného nákladu, klimatické podmínky hrály taky svou roli. Kvůli silnému sněžení v Americe a Evropě lety byly často zrušeny. Kromě toho na mnohých letištích bylo zavedeno embargo na dovoz exportního zboží. Prioritou byly poštovní zásilky a přeprava pasažérů. Dovolené byly pouze expresní náklady s vyššími cenovými tarify.

  • Námořní přeprava 500tůnového monokalciumu fosfát z Turecka na Ukrajinu

    Zákazníkem byl poskytovatel chemického průmyslu v rámci dovozu surovin na závody na Ukrajině.

  • Komplexní služby dodání a vyclení zboží v RF

    Multimodální přeprava elektrotechnického zařízení z Číny do Moskvy proběhla přes přístav Novorossijsku díky odborníkům obchodního a operativního oddělení TELS. Zboží bylo celně odbavené v Možajsku díky partnerovi multimodálních přeprav.

  • Multimodální přepravy TELS

    „Jakýkoli náklad z jakéhokoli místa na světě“ – motto, které bylo základem pro úspěšné dodání nákladu.

    V roce 2008 minské oddělení zahájilo přepravy nadrozměrné těžké samohybné techniky. Tenkrát to byla přeprava buldozeru z Vilejky (Bělorusko) do Konakry (Guinea).

  • 48tunové vozidlo z Německa v Magnitogorsk.

    Multimodální přeprava s dodáním Door to door pro metalurgický kombinát ve městě Magnitogorsk.




24.02.2021 Námořní linky ztrácejí kontejnery v moři. Jak chránit své zájmy?

V posledních měsících několik nákladních lodí ztratilo značné množství kontejnerů v průběhu různých událostí, uvedly noviny The Wall Street Journal.

26.01.2021 Logistika období pandemie: přehled roku 2020, předpovědi pro rok 2021

V roce 2020 se fungování trhu dopravních a logistických služeb výrazně lišilo od předchozích období. Dříve nashromážděné zkušenosti logistických operátorů v situacích ekonomických a politických krizí byly v minulém roce použitelné jen částečně, protože pandemie COVID-19 se stala hlavním faktorem ovlivňujícím práci celé světové ekonomiky.

21.12.2020 Kapacita tržních odvětví a jejich chování během pandemie

Pokračujeme zveřejňovat výsledky marketingového auditu logistického průmyslu v nových podmínkách. V tomto článku bude prozkoumáno téma kapacity různých tržních odvětví a jejich chování během krizových situací podobných pandemii COVID-19.

Mapa stránek