Nase zkusenosti – Vas uspech!

Jak snížit náklady na logistiku?

27.04.2017

Tendence v ekonomice dávají mnohým obchodníkům, logistickým oddílům úkoly na snižování nákladů. O tom, jak TELS to pomáhá zákazníkům realizovat, vypráví expert organizace TELS

IMG_9796.jpg Vitaly Polik, 

 zástupce vedoucího 

 Oddělení sběrných nákladů 

 společnosti TELS



Je-li nákladů méně než na plné nákladní auto

Jestli zákazník nebude přepravovat náklady na plné auto, v TELS se to optimalizuje díky přepravě spolu se zbožím jiných zákazníků a finanční výdaje se proporcionálně rozdělují.
Můžete rychle obdržet své zboží za mnohem menší peníze, než kdyby jel neúplně doložený vůz. Celkový proces je na starosti odborníků TELS: odvézt zboží od dodavatele, sloučit s ostatními, připravit dokumenty a dovézt na určený celní úřad nebo „od dveří ke dveřím“.
Klíčový význam zde má efektivní komunikace s dodavateli. Proto předběžný kontakt s nimi je povinný krok přepravy sběrných nákladů. Účelem kontaktu je vzít v úvahu veškeré požadavky a očekávání odesílatele. Volnou komunikaci s dodavateli nám umožňují výborné jazykové dovednosti zaměstnanců. Hovoří plynně anglicky, německy, polsky, italsky, francouzsky, španělsky, česky a turecky.

Průměrná doba pro dodání nákladů z Evropy do Ruska je 7 dní (5 až 10 dnů v závislosti na regionu a rozvrhu odjezdu našich vozů s konsolidačních skladů). Do regionů jako Minsk, Moskva, Rjazaň Jaroslavl, Nižnij Novgorod, Voroněž, Rostov na Donu vozy TELS jezdí kyždý týden.

Alternativní dodání sběrných nákladů je přeprava malé nákladní dopravy. Můžeme vyzvednout a přepravit zboží pomocí nákladních automobilů s kapacitou 1 až 7 tun. To bude stát o něco dráže, ale dodací lhůta je mnohem kratší. Například z Polska – 2 dny tranzitního času, z Německa – 3, ze severní Itálie – 4.

Další výhodou TELS je práce s širokou škálou zboží, včetně dlouhých, těžkých, nebezpečných a vyžadujících zvláštní teplotní podmínky.

Příklad. Měli jsme přepravit krabici se zařízením dlouhou 8 metrů, širokou 1,5 metru a hmotností 5 tun. Vzali jsme zboží od odesílatele, přeložili jsme ho na konsolidační sklad a dodali ve sběrném nákladu. Díky takovému schématu cena byla přímo úměrná obsazené ploše v autě, a to i přes nestandardní rozměry nákladu.

Snižování skladových zásob v důsledku dodání zboží podle plánu

konotop_588.jpg

„Just in time“ je populární koncepce řízení výroby mezi výrobci. V souladu s ní potřebné komponenty a materiály přicházejí na správné místo ve správnou dobu a ve správném množství.

Nabízíme pro naše zákazníky hotová řešení týkající se dodávek „just in time“.
Například každé dva týdny budete potřebovat tři palety drahých materiálů. V určených intervalech (například každou druhou středu) budeme dodávat požadovanou zásilku – tím můžete snížit náklady na údržbu skladu a zabránit „zmrazení“ oběžných aktiv ve skladových zásobách. To zvyšuje ekonomickou efektivitu podniku, snižuje výrobní náklady, zvyšuje zisky.
Toto schéma je použitelné a vhodné pro jakýkoliv druh činnosti. V dnešní době takové služby TELS nejčastěji používají výrobci a dealeři, kteří se podílejí na zajišťování dodávek automobilových průmyslových provozů v Rusku a Bělorusku.

Příklad. Vypracovali jsme systém dodání zboží od několika dodavatelů z Indie pro našeho klienta. Konsolidovaný v Indii náklad letí do Varšavy, podstupuje celní čištění, doručuje se na konsolidační sklad v regionu klientských obchodů v Polsku. A na požádání dovážíme potřebné zásilky zboží (v tomto případě oblečení), které jsou nutné obchodům.

Spolehlivé dodávky „komplikovaného“ zboží ve sběrném

+konotop_100+.jpg

V podstatě se jedná o složky pro chemický průmysl, kosmetické prostředky a suroviny; fytosanitární a veterinární náklady. Jsou citlivé na teplotní podmínky, musí být skladovány a přepravovány v teple nebo naopak při relativně nízkých teplotách. Bez problémů dodržujeme podmínky skladování a přepravy pro tyto kategorie výrobků. „Sběrné“ chladírenské vozy týdně konsolidujeme a odesíláme z našeho skladu, a v případě potřeby mohou přepravovat i nebezpečné zboží s dodržováním požadované teploty. Takové přepravy uskutečňujeme každý týden.

Pro některé klienty provádíme „inventarizaci“: po dopravení zboží na konsolidační sklad naším úkolem je to všechno zvážit, zkontrolovat, určit příslušné označení výrobků. Obvykle v tom je potřeba, když si dodavatel dovoluje nepřesnosti nebo dokládá jakékoliv dárky, bonusy, atd. (pro celnici to je nepravdivé prohlášení). Kontrolujeme a dáváme do pořádku v souladu s dokumenty náklad a jeho hmotnost nebo ho upravujeme podle skutečné velikosti a obsahu zásilky.

Kromě toho realizujeme terminální zpracování nákladů.

Nejpopulárnější služba je přebalování a značení. Zajišťujeme pro zákazníky také výměnu a posílení palet, upevnění obalu. Toto je nutné, pokud dodavatel zasílá zboží s nedostatkem obalu a nemůže vyřešit tento problém sám.

To vše je doprovázeno důležitým bonusem pro všechny zákazníky: ve kterékoliv fázi zpracování nákladu může být viděn jeho stav na našich fotozprávách.

Pevná sazba na rok

IMG_09119.jpg

Ustálení sazby na dodávku sběrného nákladu už není neobvyklé na přepravním trhu, ale TELS je připravena stanovit sazby po dobu až 1 roku, a to i v některých směrech letecké dodávky. Závazný požadavek je jen neměnný objem přepravy v průběhu doby trvání smlouvy. Tyto exkluzivní podmínky může nabídnout pouze spolehlivý partner, který má navázaný proud nákladů přepravováných letecky. Letecké sazby se totiž v průběhu roku značně liší.

Za těchto podmínek už aktivně transportujeme tablety, telefony, baterie a další drobné domácí spotřebiče.

Všechna řešení zpracovaná Oddělením sběrných nákladů TELS pomohou vám účinněji plánovat a řídit rozpočet pro logistiku. A nejspíš jsou nejspolehlivějším způsobem, jak zkrátit dokonce i svůj čas na proces přepravy.

IMG_08025.jpg


Oddělení sběrných nákladů TELS – to je efektivní technologie rychlé a spolehlivé dodávky malých zásilek z libovolného místa na světě.

Jsme vždy připraveni poradit a najít optimální systém dodávky, abychom splnili požadavky a očekávání zákazníka vzhledem k specifikům zboží a situaci na trhu!


Back to the list