Nase zkusenosti – Vas uspech!

Okolnosti této přepravy byly o to složitější, že kromě specifičnosti samotného nákladu, klimatické podmínky hrály taky svou roli. Kvůli silnému sněžení v Americe a Evropě lety byly často zrušeny. Kromě toho na mnohých letištích bylo zavedeno embargo na dovoz exportního zboží. Prioritou byly poštovní zásilky a přeprava pasažérů. Dovolené byly pouze expresní náklady s vyššími cenovými tarify.

1.jpg2.jpg


Za těchto složitých okolnosti TELS zahájil dodání nákladu hmotností 4,5 tun z USA v Minsk s maximální dobou přepravy 13 dní. Jednalo se o dieselový kompresor váhou 4 488kg, parametry 345х220х203, objem 15m3, který měl vyjíždět z Michigan-City, Indiana. Místo dodání – National airport Minsk. Kvůli gabaritům nákladu včetně 9 ADR třídy dodání takového nákladu bylo velmi komplikované.

Podmínky dodání: náklad musel být dopraven do 31. prosince. V případě nedodržení dodací lhůty hrozilo nezaplacení příjemcem za zboží. Zákazník proto musel být 100% jistý přepravní společností, která by se dodání ujala. Tels svého zákazníka nezklamal.

Zboží bylo dodáno oddělením leteckých přeprav.

Trasa:
1.Auto: Michigan-City, Indiana – СВХ Roselle, New Jersey
2. Auto: Roselle, New Jersey – New York (JFK Airport)
3.Letadlo: New York – Hamilton, Canada (Hamilton Civic Airport)
4.Letadlo: Hamilton, Canada – Katowicy, Poland Pyrzowice Airport
5. Auto: Katowicy, Poland – Warszawa (Okęcie Airport)
6. Auto: Warszawa – Minsk (National Airport Minsk)

3.jpg


V konečné fázi byl náklad přepraven za 11 dní. V minském letišti ředitel leteckých přeprav TELS Jurij Šidlovskij musel vyložit agregát díky speciálnímu jeřábu.

4.jpg


Dnes máme v plánu další tři podobné přepravy.

Back to list



31.10.2020 Do vozového parku TELS se zařadily nové automobily

V říjnu dorazila do vozového parku společnosti TELS nová dodávka těžkých vozidel skládající se ze 7 vozidel MAN s plachtovými návěsy KRONE MEGA Liner.

18.09.2020 Rizika a omezení na trhu nákladní dopravy v důsledku politické krize v Bělorusku

Politická krize v Bělorusku zjevně povede k negativním ekonomickým důsledkům pro samotnou republiku a s vysokou mírou pravděpodobnosti ke změnám na trhu nákladní dopravy mezi Evropskou unií a Ruskou federací. Zejména bychom měli očekávat přerozdělení toků tranzitního nákladu, pokud Minsk implementuje své hrozby v reakci na sankce Polska a pobaltských zemí.

07.09.2020 Podvodníci se aktivizovali: v jakých situacích dochází ke krádeži zboží?

Na pozadí růstu počtu kriminálních incidentů na trhu nákladní dopravy právní oddělení skupiny společností TELS opět připomíná svým zaměstnancům a partnerům , jak důležité je dodržovat „pravidla prevence“ krádeží nákladu a postupy pro přijímání smluvních partnerů k přepravě.

Mapa stránek